Saturday 7 March 2015

RAHSIA DAN KEBAIKAN CATUABA


HARGA SIAP POS RM110 SEKOTAK
**SELURUH SEMENANJUNG

SOALAN LAZIM: CATUABA

Catuaba ni ape?
Catuaba Nourishing Essence adalah ubat herba asli yang pekat dan mujarab. Dapat membantu golongan lelaki dewasa yang berdepan dengan pelbagai jenis masalah kesihatan dalaman dan luaran dengan memberikan tahap kesihatan dan tenaga yang optimum, sekaligus mengembalikan tenaga kelakian yang LUARBIASA & LIARBIASA!

Ada pantang larang tak makan ubat ni?
Elakkan minuman berKAFEIN (kopi, teh, nescafe) dan MEROKOK dalam tempoh 2 jam selepas makan Catuaba.

Selepas makan Catuaba, apa akan berlaku?
Tugas utama Catuaba adalah untuk melancarkan perjalanan darah. Antara faktor UTAMA kegagalan anggota badan (termasuk alat sulit) untuk berfungsi dengan sepenuhnya adalah kerana perjalanan darah ke anggota tersebut tidak sampai, tidak lancar.
Untuk pengambilan kali pertama, kebanyakkan kes MUNGKIN akan sakit kepala (macam makan daging kambing) lenguh2 kaki, tangan dan anggota yang lain. Jangan risau, sebab perjalanan darah dalam badan sedang diperbetulkan. Ada juga kes, sampai demam. Bergantung kepada tahap kesihatan badan individu, kesan tindakbalas juga berbeza. Banyakkan minum air kosong. Kesan tindakbalas tersebut hanya 1-2 hari sahaja.
Teruskan pengambilan sachet ke-2 selepas 3 hari, insyaAllah anda akan berasa lebih cergas & sihat.

Berapa lama boleh rasa kesan peningkatan keupayaan seksual?
Kesan bergantung pada individu, ada yang cepat, ada yang lambat. Yang kes cepat, 2 jam selepas kali pertama makan catuaba, dah rasa perubahan.

Catuaba ni kena makan berterusan ke? Kalau berhenti, macam mana?
Bila dah sampai tahap kesihatan dan prestasi yang diinginkan, anda boleh kurangkan pengambilan Catuaba ni, mungkin seminggu 1 sachet sahaja, atau makan bila dirasakan perlu.

Soalan Lazim:Betul ke boleh panjangkan ‘senjata’?
Sebenarnya panjang senjata lelaki adalah bersesuaian dengan tubuh badan setiap individu, masalahnya adalah, adakah senjata tersebut tegang, mengeras pada tahap maximum. Percaya atau tidak, anda sendiri akan terkejut dengan panjang senjata anda jika ianya tegang pada tahap maximum.
Macam mana NAK tegang tahap maximum? Kuncinya: perjalanan darah kena lancar, termasuk ke senjata!

Kenapa cara makan, perlu letak bawah lidah?
Kerana ubat tersebut boleh diserap oleh tubuh kita dengan lebih cepat. Kerana ia memasuki aliran darah dengan lebih cepat justeru itu ia lebih berkesan.
Pada asasnya, apabila ubat diletakkan di bawah lidah , ia meresap melalui membran mukus di bawah lidah. Disebabkan adanya kapilari darah di bawah membrane mukus, ubat tersebut mempunyai laluan yang agak langsung terus ke aliran darah kita. Ini membolehkan ubat tersebut bertindak dengan lebih cepat dan kerapkali lebih baik.

Tetapi KENAPA ia bertindak dengan lebih cepat?
Apabila anda menelan pil, ia mesti melalui seluruh saluran gastrousus. Ini bermakna perut (dengan asid dan hempedu), usus (di mana penyerapan yang paling banyak berlaku) dan kemudian pergi ke hati, untuk beberapa lagi penapisan. Selepas itu baru ia dihantar ke mana ia diperlukan. Ia adalah cara yang memakan masa yang lama. Dengan meletak di bawah lidah ia memintas keseluruhan laluan ini, dan terus ke dalam darah untuk menjalankan tugasnya.

Apa benda Catuaba ni?
Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.
Dalam catatan sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.
Puak India Tupi Amazon mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk.
Catuaba juga boleh merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah.

Apa kebaikkan makan catuaba ni?
Antara kebaikkan UTAMA catuaba, adalah:
1. Menggalakkan pembesaran senjata lelaki menjadi lebih besar dan panjang dengan keupayaan bertarung yang kuat. (masalah senjata saiz kecil)
2. Memberikan lelaki badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga.
3. Mencegah pancutan awal semasa bertarung, senjata suami menjadi lebih KERAS dan lebih TAHAN LAMA untuk memberi kepuasan yang maximum kepada isteri. (masalah suami pancut awal, isteri tak puas)
4. Menseimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakan rembesan hormon lelaki.
5. Menggalakan peredaran darah dan mencegah penyakit kardiovaskular
6. Merawat masalah kencing tak puas dan kerap membuang air kecil pada waktu malam.
7. Meningkatkan sistem imunisasi badan
8. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan
9. Melancarkan perjalanan darah dan membetulkan sistem saraf.
10. Menguatkan daya ingatan walau lanjut usia.
 
Produk ini ada pengesahan HALAL?
Seperti yang dimaklumkan, produk ini bukan buatan Malaysia, dan JAKIM tidak dapat keluarkan sijil HALAL kepada produk yang dihasilkan di luar. TETAPI produk ini ada pengesahan Halal dari Islamic Food Research Centre (IFRC) Asia, South East Asia & Asia Region. Standard pensijilannya adalah sama dengan sijil halal tempatan, cuma bertaraf antarabangsa.

Pesakit kencing manis boleh makan ke?
Tidak seperti UBAT POWER yang lain, Catuaba Nourishing Essence mempunyai kandungan 100% ramuan bahan asli, HALAL, mudah dan selamat digunakan serta SESUAI untuk penghidap Kencing Manis, Jantung dan Darah Tinggi.

Macam mana rupa fizikal ubat ni?
Sejenis serbuk, rasa seperti ekstrak apple, manis-manis pahit (campuran herba lain). Di bungkus dalam bentuk sachet. Sekotak terdapat 9 sachet.

Satu hari perlu makan berapa sachet?
Satu sachet untuk setiap 3 hari. JANGAN makan hari-hari. Produk herba, panas. 


Makan macam mana?
Buka satu sachet, tuang semua serbuk Catuaba tersebut ke bawah lidah. Kemam 20-30 saat, kemudian minum air kosong. Dalam masa 3 hari tersebut, perlu banyak minum air kosong, sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
Waktu disarankan makan adalah antara jam 8-9 malam. Sesuai untuk mereka yang selalu game malam jam 11.00 ke atas.
Atau boleh makan Catuaba 2 jam sebelum game.

SAYA MEMPUNYAI TESTIMONI YANG BERJAYA DAN SEHINGGA SEKARANG MEREKA MELANGGAN PRODUK INI DARI SAYA.DI BAWAH INI ADALAH TESTIMONI YANG SAYA MAKSUDKAN.BAGI MENGHORMATI HAK INDIVIDU,TERDAPAT TESTIMONI YANG TIDAK MEMBENARKAN GAMBARNYA DISIARKAN.BUTIRAN DIRI DAN PENGALAMAN MEREKA ADALAH BENAR.

TESTIMONI PERTAMA

SAYA MURU BEKERJA SEBAGAI PEMANDU LORI.SEBELUM INI SAYA MENGALAMI MASALAH SAKIT PINGGANG SETIAP KALI SAYA MELAKUKAN KERJA SAYA.PELBAGAI PRODUK TELAH SAYA GUNAKAN NAMUN HASILNYA TIDAK SEPERTI YANG SAYA INGINKAN.NAMUN SETELAH SAYA MENCUBA SELAMA 1 MINGGU SAKIT PINGGANG SAYA TELAH BERKURANGAN DAN SAYA BOLEH MELAKUKAN KERJA SEPERTI BIASA.ISTERI SAYA JUGA MERASAI KEHEBATAN PRODUK INI SETIAP KALI KAMI BERSAMA.TERIMA KASIH CATUABA...
"CATUABA TERBAIK"

TESTIMONI KEDUA
SAYA RADZI. KERJA SAYA PENUH DENGAN MENGGUNAKAN TENAGA YANG BANYAK KERANA SAYA TERPAKSA MENGANGKAT DAN MENYUSUN BARANG YANG TELAH SIAP DITEMPAT YANG DITETAPKAN.TENAGA YANG DIPERLUKAN AMAT BANYAK SEHINGGAKAN SAYA TERPAKSA MENGAMBIL CUTI SAKIT KERANA TERLALU LETIH.SETELAH SAYA MENCUBA PRODUK INI,ALHAMDULILLAH SEKARANG SAYA DAPAT MELAKSAKAN KERJA SAYA DENGAN TERSUSUN DAN TERATUR KERANA PRODUK INI MEMBERIKAN TENAGA YANG SAYA INGINKAN DAN SAYA MERASAKAN BADAN SAYA RINGAN SEMASA MELAKUKAN KERJA.
"KECIL-KECIL PEK CATUABA,SEKALI CUBA PASTI SEMPURNA"

TESTIMONI KETIGA
SAYA MOHD IMBRAN BAKERJA SEBAGAI MEKANIK BERUMUR 28 TAHUN.MASALAH SAYA ADALAH DAYA INGTAN SAYA YANG KURANG BAIK.MASALAH IN BERLAKU KETIKA PELANGAN SAYA MENGHUBUNGI SAYA UNTUK BERTANYAKAN HARGA SESUATU BARANG.SAYA TERPAKSA MENGHUBUNGI KEDAI UNTUK MENGETAHUI HARGA TERSEBUT.MENYUKARKAN LAGI JIKA KETIKA ITU SAYA BERHADAPAN DENGAN PELANGAN LAIN.INI KERANA SAYA TERPAKSA MENYEMPURKAN KERJA SAYA DAHULU UNTUK PELANGAN TERSEBUT.DALAM MASA YANG SINGKAT,SAYA AKAN TERLUPA TENTANG PELANGGAN YANG INGIN MENGETAHUI HARGA BARANGAN DAN SAYA AKAN HILANG KEPERCAYAAN DARI PELANGGAN DAN BERKEMUNGKINAN KEHILANGAN PELANGGAN.SUATU HARI SAYA MENCERITAKAN HAL INI KEPADA KAWAN SAYA.DIA TELAH MEMPERKENALKAN PRODUK INI KEPADA SAYA.ALHAMDULILLAH DAYA INGATAN SAYA SEMAKIN KUAT DAN REZEKI SAYA KIAN BERTAMBAH.
"DI MANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA CATUABA"

UNTUK TEMPAHAN
SMS / CALL / WHATSAPP 
012-3877139 SANI

No comments:

Post a Comment